2012-11-10

WH40K - Nowy zaciąg [1]

Z tego co już zdążyłem zauważyć, rola pojazdów w WH40K jest bardzo istotna. Aby skutecznie opanować zasady rozgrywki nie można uczyć się ich fragmentarycznie, bądź jedynie teoretycznie. Zasady dotyczące pojazdów trzeba ćwiczyć na pojazdach i nie ma na to rady. Analizując ceny nowych, oczywiście doszedłem do wniosku, że poszukam czegoś z drugiej ręki w dobrej cenie. Na początek w zupełności do nauki wystarczą pojazdy wielkości rhino, więc na takich skupiłem swoją uwagę. Poniżej przedstawiam co udało się zwerbować.

Pierwszy zakup to bogato wystrojony Chaos Rhino, cena: 42,00zł


Kolejny niestety trochę droższy i w dodatku zmasakrował się w transporcie - Chaos Predator, cena: 77,00zł


Do Dark Angels także Predator, niestety kiepsko sklejony (poprawi się), ale za to ma same lasery, cena: 73,00zł


W atrakcyjnej cenie 25,00zł znalazłem Chaos Terminator Lord'a, trochę niekompletny, ale nowy w sklepie kosztuje powyżej 60,00zł, więc jakoś to przeżyję. Gratis dostałem dwóch Korne Berserkers (często proszę o jakiś gratis przy większych zakupach) .


Za całość z przesyłką wyszło ~230,00zł, względem cen sklepowych (rhino ~100zł, predator ~150zł, lord ~60zł) jest to dokładnie dwa razy taniej, choć wiadomo stan modeli nie jest idealny. Nie jest to problem, bo pojazdy te będą dla mnie swego rodzaju poligonem doświadczalnym w zakresie rozcinania oraz przerabiania. Chciałbym im coś od siebie pododawać i pewne rzeczy pozmieniać, dlatego ich stan mi nie przeszkadza. Może uda się na przykład zrobić predatory łatwo zmieniające się w rhino (w razie potrzeby - sponsony wymienne na drzwi, wieżyczka na pokrywę).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz