2012-11-02

INNE - Nowy header bloga (+WH40K)

Pierwsza rzecz, za którą się wziąłem, to aktualizacja nagłówka. Trochę mi z tym zeszło, ponieważ taki, a nie inny jego wygląd (moim zdaniem całkiem fajny) uzyskany jest za pomocą odręcznego rysunku. Ale najpierw trzeba było znaleźć odpowiednią grafikę z jakimś space marines'em (jego charakterystyczny wygląd kojarzy się jednoznacznie z WH40K) i wybrać jakiś fajny kadr.


 Sprawdzenie czy będzie pasować:


A potem trochę rysowania:


Teraz już z górki:


Ostatecznie marines'a trochę przesunąłem w lewo, dorysowując już w komputerze fragment naramiennika. Czołg w środku dziwnie wyglądał, więc zmieniłem kolejność "kafli". Adres zmieściłem w dość fajny sposób z boku, dzięki czemu wysokość nagłówka nie uległa zmianie:


____________________________________________________________________________
Na końcu (ku pamięci) zamieszczam starą wersję:

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Strasznie mi z tym zeszło (do trzeciej w nocy) i teraz jestem strasznie zmięty :/

      Usuń
  2. Banner świetny. Brawa za pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń