2013-01-04

MAKIETY 15MM (FOW) - Domki "kolejowe" MIX

Udało mi się wylicytować całe pudło kolejowych domków za bardzo rozsądne pieniądze. Nie liczyłem na wygraną, bo podobne aukcje potrafią się sprzedać za 200÷300zł, a ja nie miałem zamiaru tyle wydać. Postanowiłem jednak spróbować szczęścia i ustawiłem snajpera aukcyjnego na 121zł. Wygrałem, co przy piętnastu (!) licytujących jest naprawdę sporym fartem, bo aukcja zakończyła się ceną 102,50zł (118,50zł z przesyłką).


Stan nie jest fabryczny, ale za tą ceną w ręce wpadło mi naprawdę dużo. Oczywiście trzeba będzie zmierzyć się z problem skali, choć kilka budynków jest w skali H0/TT, to większość w H0 lub TT. Po prostu trzeba będzie się im dość dobrze przyjrzeć i w przypadku rażącego niedopasowania do skali FOW i budynków w skali H0/TT, które już mam, potraktować jako dawców części (okna, dachy, detale) do wykonania budynków od podstaw z polistyrenu. Jest też dość sporo części w ramkach, więc może jeszcze jakiś kompletny budynek będzie się dało złożyć.

Myślę, że była to spora okazja, choć dokładniej będę mógł się wypowiedzieć, jak już modele do mnie dotrą. Na razie publikuję zdjęcia z aukcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz