2012-08-25

FOW - Amerykańscy rekruci [4]

Nowi rekruci w armii!
  • M2A1 105mm Howitzer, Field Artillery Battery (4x) + Command team
W zasadzie jak nowe (jedynie obsługa przyklejona) blistrowe haubice w niezłej cenie 102,50 zł (z przesyłką). Zakup dwóch blistrów US570 po dwie haubice to koszt minimum 120zł + przesyłka, a zakup zestawu UBX07 to 210 zł + przesyłka.

W porównaniu do zakupu blistrów dostałem 'gratis' Command team i oszczędziłem ~30zł, natomiast w porównaniu do zestawu niestety muszę zadowolić się zwykłymi podstawkami, a nie świetnymi "scenicznymi" oraz brakiem jeepa, obserwatorów i Staff teamu (jeepy i Artillery HQ mam, więc to nie problem), ale za to oszczędność sięgnęła ~120zł, czyli ponad 50%.


Niestety w zakupionych przeze mnie haubicach obsługa jest czteroosobowa, a nie pięcioosobowa. Z tego co udało mi się jednak ustalić, to tak naprawdę pełna regulaminowa obsługa haubicy składała się z ośmiu osób, więc to, że w modelach Battlefrontu jest pięciu członków obsługi, to też pewne uproszczenie.

Poniżej link do niespełna dwuminutowego filmu US Army, prezentującego obsługę haubicy (oznaczenie M2A1 zostało wprowadzone w 1962 roku, wcześniej używano oznaczenia M101).

M101A1 105mm Howitzer, Towed



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz