2013-12-15

INNE - Recenzja zasad gry Ronin (Osprey Wargames)

Tematyka samurajów nie opuszcza mnie od lat, jednak na długiej liście zainteresowań umiejscowiona jest dość daleko i realnie nic w tym temacie się nie dzieje - a szkoda :(. Jakiś czas temu zapoznałem się z systemem KENSEI (darmowy podręcznik po angielski do pobrania) osadzonym w świecie feudalnej Japonii, mocno nasyconym mitologiczną aurą (samurai fantasy), teraz moją uwagę przykuł system RONIN, za sprawą Inkuba publikującego na swoim blogu kolejnych członków jego bandy. Gra podoba mi się chyba właśnie dlatego, że jest to skirmish, czyli coś co mogę rozważyć, gdyż nie mam absolutnie czasu na kolejny "pełnowymiarowy" bitewniak, tym bardziej, że jest osadzony w lubianej przeze mnie "samurajskiej" Japonii.


Szukając informacji o tym systemie, trafiłem na świeżo opublikowany na blogu Delta Vector całkiem fajny przegląd zasad tej gry. Poniżej wklejam linka do recenzji, gdyż choć po angielsku, to dla zainteresowanych może okazać się całkiem sensowną lekturą na początek.

Ronin - Skirmish Wargames in the Age of Samurai (Rules Review)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz