2016-02-14

WARZONE RESURRECTION - Bauhaus Hussars


No to zaczynam zabawę z nowym (starym) Warzon'em. Na pierwszy ogień - podstawowy oddział Bauhaus'u czyli Huzarzy. Są to moje pierwsze figurki w tej skali malowane farbkami akrylowymi. Nareszcie bez przeciągów.. :) Podkładu użyłem w spraju szarego Vallejo. Później bazowy kolor (Ultramarine blue) nałożyłem aerografem i nim też delikatnie wycieniowałem pancerze. W dalszej kolejności kombinacje washów i drybrushy w trakcie cieniowania. Długo zastanawiałem się nad podstawkami, uznałem, że ich ciemny kolor podkreśli tonację figurek. Wykonane standardowo z korka i trawki elektrostatycznej.  

8 komentarzy:

  1. BARDZO mi się podobają. Swietna robota. Niebieskie oznaczenie na masce, jak zgaduję, sierżanta kojarzy mi się trochę z 501 legionem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! Dokładnie taki pomysł, choć trochę mało się wyróżnia.. Następny oddział chciałym pomalować w kolory Zakonu Róźdżki z 1 edycji :)

      Usuń
  2. Solidnie pomalowane. Dość niebieskie ale w sumie czemu nie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :). Taka koncepcja na cały Bau :). Jutro wrzucę Etolieski w jaśniejszych barwach :). A na warsztacie Vulkany obecnie :)

      Usuń
    2. Jakby to była koncepcja na cały Bau, to etolek nie malowałbyś w jaśniejszych barwach ;).
      Mnie ten kolor się nie podoba - to kolor zarezerwowany dla Ultramarinsów z WH40K i kropka. Kolorem Bau jest błękit, a jeśli miałbym malować na ciemno, to ciemny granat, z żółtymi kontrastami. Właśnie - brakuje jakiegoś żółtego akcentu - idealna byłaby żółta kalkomania z kołem zębatym, ale można by pomyśleć o jakimś indywidualnym symbolu/numerze jednostki.
      Kępy trawy potraktowane rozwodnionym wash'em wyglądałyby bardziej plastycznie.

      Usuń
    3. Bazowy kolor to 70.925 BLUE (sprawdziłem dla pewności w kajecie haha) Rozjaśniony tylko ultramarinem. Huzarzy to grunt gruntów, nie potrzeba ich specjalnie odznaczać. Wyróżniać się mają Etoiles (panienki w końcu) Wenusjańscy, Sturmblitzerzy i WULKANY. Co do Etoiles to na nich jest Ultramarine z white już nie pamiętma w jakim stosunku.

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba ten kolor. Sam bym tak nie wymyślił a to na prawdę swietnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń