2013-07-10

FOW - Amerykańscy rekruci [5]

Nowi rekruci w armii!
  • UBX30 - M36 Tank Destroyer Platoon
  • UBX07 - Field Artillery Battery
  • UBX23 - Fire Direction Center

Skuszony promocją w sklepie wargamer.pl, wybrałem się na małe zakupy :). Przecena wybranych pozycji wyniosła 30%, czyli bardzo przyzwoicie. Dodatkowo osiągając łączną kwotę dokładnie 300zł, załapałem się na darmową wysyłkę. Paczka dotarła sprawnie (kurier) i była wzorowo zapakowana (karton + piankowe "chrupki").


W związku z tym, że figurki do FOW'a zwykle kupowałem z drugiej ręki (choć w większości niepomalowane i niepodklejone "nówki"), to tym razem mogę pokusić się o klasyczny unboxig.



UBX30  M36 Tank Destroyer Platoon  (M36 'Jackson' 90mm GMC tank destroyers)

Pluton czterech niszczycieli czołgów z działem 90mm i nie najgorszym pancerzem. Oczywiście wersja 'cabrio', jak przystało na amerykański niszczyciel czołgów :).


Więcej o tym zestawie (instrukcja montażu i sporo zdjęć) można znaleźć na oficjalnej stronie gry:

M36 Tank Destroyer Platoon (UBX30)



UBX07  Field Artillery Battery  (M2A1 105mm howitzers)

To już druga bateria haubic 105mm w mojej armii, pozycja 'must have' w rozpiskach artyleryjskich, chociaż zwykle wystawiana niepełna by zmieścić trzecią baterię 155mm (4x105mm + 2x105mm + 4x155mm). W związku z tym, że box, więc ze scenicznymi podstawkami i pięcioma członkami obsługi (w odróżnienieu od posiadanej już przeze mnie wersji blistrowej). Podstawki naprawdę fajne, choć samemu spokojnie można by takie zrobić dla wersji blistrowej (ale póki co nie mam zamiaru).


Sporo zdjęć pomalowanych modeli do przeglądnięcia na stronie flamesofwar.com:

Field Artillery Battery (UBX07)



UBX23  Fire Direction Center  ('FDC')

Bardzo fajny namiocik, który początkowo planowałem sobie zrobić samemu bez wyposażania środka, ale skusiłem się z powodu obniżki. Po prostu mi się wyjątkowo podoba.


Mnóstwo szczegółowych zdjęć pomalowanego centrum kierowania ogniem:

Fire Direction Center (UBX23)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz